Brak wyników wyszukiwania dla ""
Zobacz więcej
SuperTicket

Najczęściej zadawane pytania

Zakup biletu - instrukcje

Jak kupić bilet?

Wejdź na stronę z wydarzenia. Kliknij w przycisk KUP BILET. Wybierz miejsca z planu sali i przejdź dalej. Wybierz formę płatności. Zwróć uwagę na dodatkowe opłaty związane z wybranymi opcjami. Wprowadź swoje dane - sprawdź je dokładnie. Opłać zamówienie - zostaniesz przekierowany do operatora płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie. Czekaj na bilety, które wyślemy na wskazany adres mailowy po zaksięgowaniu płatności.

Płatność za bilety

Jak mogę dokonać płatności za bilet?

Do wyboru są różne opcje płatności. Po wyborze rodzaju biletu, w kolejnym kroku zostaniesz poproszony o wybór metody płatności. Za zakupione bilety możesz zapłacić poprzez serwisy płatności on-line Autopay i PayU. Dostępne metody to m.in. Blik, szybki przelew z konta bankowego, Apple Pay, G Pay, karta płatnicza i płatność odroczona PayPo. Nie ma możliwości płatności przelewem tradycyjnym za pośrednictwem blankietu.

Problem z przekierowaniem do płatności

Nie zostałam/em przekierowany do strony płatności. Co zrobić, aby opłacić zamówienie?

W takiej sytuacji wejdź w zakładkę "status rezerwacji" na stronie www.superticket.pl, podaj numer rezerwacji i adres e-mail wpisany podczas zakupu. Tam będzie dostępna możliwość ponowienia płatności.

Nie mam biletów na mailu, a płatność przeszła

Zapłaciłam/em za bilety, ale nie mam ich na mailu, ani nie dostałem żadnego innego maila z Waszej strony.

Jeżeli jesteś pewna/pewien, że płatność przeszła, a pieniądze zeszły Ci z konta, to przede wszystkim sprawdź, czy nie masz biletów w spamie lub w innych folderach w swojej skrzynce. Jeśli nigdzie nie znajdziesz maila z biletami napisz do nas na adres rezerwacje@superticket.pl. Opisz krótko sprawę, podaj adres e-mail, numer telefonu oraz imię i nazwisko podane podczas zakupu. Postaramy się pomóc możliwie szybko.

Zwrot i wymiana biletu

Chcę zwrócić lub wymienić bilety. Czy jest taka możliwość?

Zwrot i wymiana biletów przewidziana jest jedynie w sytuacji odwołania lub znaczącej zmiany terminu albo miejsca wydarzenia. W innym przypadku nie ma możliwości zwrotu i wymiany biletów. Ograniczenie prawa odstąpienia od umowy wynika z Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), art. 38 pkt 12 oraz 13 i/lub regulaminy sklepu.

Faktura VAT za bilety

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione bilety?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę na kupowane bilety podczas procesu zakupu zaznacz pole "chcę otrzymać fakturę VAT" i uzupełnij swoje dane. Faktura zostanie wystawiona i do Ciebie przesłana. Jeżeli przegapiłaś/eś zaznaczenie tego pola napisz do nas niezwłocznie na rezerwacje@superticket.pl. W tytule maila wpisz "Faktura" i podaj numer zamówienia. W treści maila wpisz wszystkie dane, jakie powinny znaleźć się na fakturze: 1. Nazwa 2. Adres 3. NIP 4. Numer zamówienia. Przygotujemy fakturę i wyślemy do Ciebie możliwie szybko.

Bilety ulgowe

Czy na wydarzenia są dostępne bilety ulgowe?

Wszystkie szczegółowe zasady dotyczące każdego z wydarzeń ustalane są zawsze indywidualnie przez organizatora. Polecamy przeczytać opis na podstronie wydarzenia. Jeżeli po wyborze konkretnego miejsca/biletu nie pojawia się opcja wyboru rodzaju biletu "normalny" lub "ulgowy" oznacza to, że organizator nie przewidział ulg na dane wydarzenie.

Limity wiekowe

Jakie limity wiekowe są na wydarzeniu? Czy na wydarzenie mogę zabrać dziecko w wózku?

Wszystkie szczegółowe zasady dotyczące każdego z wydarzeń ustalane są zawsze indywidualnie przez organizatora. Polecamy przeczytać opis na podstronie wydarzenia. Należy pamiętać, że na eventach z widownią siedzącą jeden bilet = jedno miejsce. Nie przewiduje się dodatkowej przestrzeni.

Bilety dla osób z niepełnosprawnościami

Czy są dostępne bilety dla osób z niepełnosprawnościami?

Przeważnie przewidziane są przez organizatorów miejsca dedykowane dla osób z niepełnosprawnościami. Może się jednak zdarzyć, że bilety na te miejsca nie są dostępne na stronie w sprzedaży regularnej. W takim wypadku prosimy o kontakt mailowy pod adresem hello@supeticket.pl. Jeżeli tylko miejsca będą dostępne, postaramy się pomóc.

Zamówienie drukowanych biletów i samodzielny druk

Chcę kupić bilet papierowy na wydarzenie, ale nie widzę takiej opcji do wyboru przy finalizacji zamówienia

Chronimy lasy :) My nie drukujemy biletów, ale Ty możesz. Bilety dostarczamy w formie elektronicznej (eTicket). Jeżeli tylko nie masz zbitej szybki w telefonie wystarczy pokazać bilet elektroniczny przy wejściu na wydarzenie.

Kategorie cenowe

Czym różnią się od siebie poszczególne kategorie cenowe? Skąd wynika różnica w cenie?

Może się zdarzyć, że organizator nie wyceni wszystkich miejsc na widowni jednakowo. Pojawiają się wówczas różne kategorie cenowe. Ich różnica zależy od tego, jak atrakcyjne jest dane miejsce. Przeważnie im bliżej sceny, tym wyższa kategoria cenowa.